Tribal Love
Miss Adyyla ♥


wewitt.. lets visit my blog.. age?? muda lg 19.. in my life just want people smile because of me~~ :D


My Own Things :)

My Open Diaries ♥ Me ! ♥
Tweet Memories



CREDITS

Header and full edited : adyyla adyyla
Edited By: adyyla intan
Others:   




assalamualaikum...
hye.. hye.. lme aku tak update blog...
btw.. hati aku masih belum pulih...
dalam nye luka kat hati aku. sehingga kini .. aku masih mecintai dia...
even seratus kali ucapan selamat tinggal itu di ulangi aku.. tetap fikirkan dia..
semlam.. result exam aku keluar...
is too bad... mungkin salah satu sebbnye aku tak ley focus.. sbb aku break esoknye nak final... jd ni laa
result y aku dapat....
seharian aku terperuk dalm bilik tnpa makn .. 
kenape benda ni semua jadi kat aku...
aku kehilangan semuanya dalm sekelip mata..
aku hilang dia.. dlm mase y sama aku kecewakn mama nan ayah...
teroknyee aku......
dulu.. dia salu ckp y aku boley.. but now.. i,am really down.. aku rase nk behnti stdy pon ade...
aku benci dia.. tp makin aku benci aku mkin syg... aku mkin rindu.. dan aku mkin lemah... 
dam dia.. enth kemana,, mungkin dah bahagia...
enth knpe aku msih menggu sedangkan aku thu y dia takkn kembali,,,
dan tak mgkin kembali...
*Ya Allah sakitnya CINTA*
aku hanye mmpu buat adalah utus kan doa utk dia..
aku nk pulang cincin yang pnh dia bg... tp.. aku syg..
aku rindukan kenangan kami...
malah setiap hari aku impikan aku akn jmpe dia... tp tu semua tak mgkin..
dulu aku tak pernh pun fikir yang aku akn kehilangn dia.. tp dia da pergi...
* Ya Allah sakitnye kekecewaan yang kau bg..jika ini kehendakmu aku terima... tp mampu kah aku bertahan.. sampai bila aku harus begini.. ..*
bila aku jmpe kwn2 aku. diorg ckp aku tk mcm dulu... muka aku y dulu penuh dgn gelak tawa tp kini suram ..
setiap hari kecerian itu hilang... aku hbiskan mase aku dalam bilik dan dpn lappy...
setiap hari aku ingin kn kekuatan dan berharap dia hadir kembali... tp mkin aku tggu mkin dia jauh...
aku sgt rindukan dia...