Tribal Love
Miss Adyyla ♥


wewitt.. lets visit my blog.. age?? muda lg 19.. in my life just want people smile because of me~~ :D


My Own Things :)

My Open Diaries ♥ Me ! ♥
Tweet Memories



CREDITS

Header and full edited : adyyla adyyla
Edited By: adyyla intan
Others:   





assalamualaikum..
buat si penerima yang pernah memiliki hati saya ini…
ini adalah untuk kali terakhirnya .
maafkan saya atas apa yang jadi…
melukai hati seorang yang tulus mencintai saya suatu ketika dahulu..
mengenali awak awak banyak mengajar saya erti pengorbanan , kesetian …
dulu.. setiap langkah saya nafas saya semuanya atas nama awak..
insan yang pernah bergelar kekasih kepada INTAN ADILAH BINTI ISSHAM..
setahun, kita cipta banyak kenangan .. banyak sangat pengorbanan awak kat saya…saya jatuh cinta kat awak disebbkan awak selalu mengalah hanya utk buat saya tersenyum… sanggup ketepikan ego awak marah awak demi saya… demi utk mendapatkan hati saya…
saya tak pernah berhenti percaya kan awak…
jujur saya katekan saya sangat bahagia bila berada disisi awak..
saya akan anggap putus sementara y awak lafazkan itu tak pernah terjadi…
mungkin itu y mampu buat awak tersenyum…
sungguh terkilan hati saya bila janji y awak ukir tp awak lupakan..
benci sangat ke awak kat saya smpaikan awak tak mampu jmpe sy buat kali terakhir nya sebelum awak balik mm tape mgkin ade sbb lain kan… saya nantikan saat tu… sy Cuma ingin katakan walaupun kita dah berakhir.. saya tak pernah menyesal atas hubungan ni….
Awak halal kan makan minum saya….
Maafkan saya dari hujung rambut sampai hujung kaki..
Maafkan saya tak pernah jadi y terbaik untuk awak..
Maafkan saya ,, kerana mengenali saya adalah satu kesilapan dalam diri awak…
Everyday sy stalk awk… makin hari.. awak mkin dekat dgn dy… tak musthil suatu hari dy dihati awak… sy doakan awak.. kadang kale.. sy tak nk thu ape2 pon pasal awak sbb hati sye sakit tapi sy tak boley elak sbb i really miss u..
Jd sy tahan sakit tu… harapan sy dpt lpekn awak tp sy tak mampu… even sy cuba dgn sesiapa pon perasaan tu ttp ade… terima kasih dari hujung rambut sampai hujung kaki…terima kasih pernah terima saya seadanye…
Terima kasih pernah salami hati saya sedalam dalamnye.. dan terima kasih… atas segala pegorbanan yang pernah awak berikan…jaga diri awak... buat y terbaik utk diri awk..
Saya undur diri..
Semoga Awak Bahagia Muhammad Ainolalif bin Md Said....
maafkan sy...