Tribal Love
Miss Adyyla ♥


wewitt.. lets visit my blog.. age?? muda lg 19.. in my life just want people smile because of me~~ :D


My Own Things :)

My Open Diaries ♥ Me ! ♥
Tweet Memories



CREDITS

Header and full edited : adyyla adyyla
Edited By: adyyla intan
Others:   



kini..

Assalamualaikum.. lame rasenye tak bukak blog ni....
waktu berlalu semakin cepat.. duo org pergi disaat aku perlu kan seseorg...
ye org kata ini karma... saat aku jatuh hanya aku y harus memikirkan bagaimana harus aku bgun dgn sendrinya...
kini aku semakin dewasa.. dewasa.. dgn kehilangn cinta.. y tah kemana..
sekarang aku dah nk final... 
macam 2 laa yang aku pikirkan... kini tggl sethun aku blajar... 
dan hujung tahun ni aku dah berada di latihan industri..
kalau  tade halangan aku mungkin akan bekerja di MPOB bangi... jauh kan.. ye mmg niat aku nk pergi merantau jauh dari kenagan silam dan jauh dpd org2 y pernh mncipta kenagn dgn aku dulu...
aku doakan org y aku syg tu bahagia bersama insan yang mereka pilih...
betul laa org kate cinta itu buta...
sekarang aku mula sedar..
munkin dah tiba masanya aku cri jalan hidup aku sendri demi diri sendri... ..
sekian..