Tribal Love
Miss Adyyla ♥


wewitt.. lets visit my blog.. age?? muda lg 19.. in my life just want people smile because of me~~ :D


My Own Things :)

My Open Diaries ♥ Me ! ♥
Tweet Memories



CREDITS

Header and full edited : adyyla adyyla
Edited By: adyyla intan
Others:   




Assalamualaikum...
hari ni hari terakhir aku kat rumah SEGAMAT..
esok aku akan ke KL untuk mulakan kerja aku di ZAILAN ASOCIASION
stp kali permulaan sesuatu mcm biasa duit mesti jadi isu...
aku cuma nk cri tmpat y terbaik untuk aku kerja..
malah audit firm tu dlm bidang aku...
bkn kat segmat tade... tp aku cuma ingn kan y terbaik..
aku ingin berjaya kelak..
tp hari ni ayah ckp aku myusahkan dy.. sbb aku pilih kat KL kot..
aku tahan air mata ....
aku jnji aku akn limpah kan mama nan ayah dgn duit kalau aku berjaya kelak...
kalau itu la bahagia kan dyorg...
aku thu keluarga aku bkn mcm keluarga org lain mudah dpt ape y mereka nak...
aku harap benda ni semua ade hikmahnye....
makin hari mkin mncabar ape y aku lalui...dri cinta hinggalah keluarga..
air mata y menemani..
Ya Allah Kuat kn la hati ini...Kuatkn lah iman aku semasa aku berada di tempat org..